Wednesday, February 5, 2020

אופטימיזציה לתמונות – 7 טיפים מנצחים שכדאי לדעת

היום נדבר על אופטימיזציה לטקסט של תמונה. או אופטימיזציה לתג alt. אז, תהליך אופטימיזציה של כל התמונות שלך כך שמנועי חיפוש יבינו אותן. שנן כמה סיבות מדוע תרצו לעשות זאת  אנחנו הולכים להסביר, צעד אחר צעד, על התהליך שאתה צריך כדי לעשות אופטימיזציה לתמונות בצורה ידידותית לקידום אתרים, וגם כי זה מועיל למשתמשים – אז בואו נתחיל.

 

אופטימיזציה לתמונות

אוקיי, אז אופטימיזציה לטקסט של תמונה במנועי החיפוש היא בעצם מיטוב התמונות שלך בצורה מובנת ונכונה למנועי חיפוש ,ומאוד שימושי גם למשתמשים. אבל לפני שנעשה את זה, אני רק רוצה לעשות תזכורת מהירה,  כך שנוכל להבין יותר בקלות את ההקשר על מה שאנחנו מדברים עליו. אנחנו מדברים על SEO , ידוע גם כאופטימיזציה במנועי חיפוש, שהוא חלק מהתחום שנקרא שיווק הדיגיטלי. ניתן לעשות הרבה דברים אחרים בכדי להביא תנועה של גולשים לאתר שלך, עליהם הרחבנו במדריך קידום אתרים חינם המלא שייצרנו במיוחד עבורכם.

אז בתוך הפעולות בקידום אתרים, אופטימיזציה לטקסט של תמונה היא מרכיב אחד בפאזל. בואו נדבר קצת על זה . מנועי חיפוש הם לא בני אדם, נכון? הם לא רואים או רואים תמונות כמו שאנחנו רואים. אז אנחנו בתור אנשי קידום וכמשווקים דיגיטליים צריכים לעשות כמה דברים כדי לעזור למנועי חיפוש קצת. כדי לתת להם כמה רמזים על מה התמונה הזו עוסקת.

עריכת תמונה

 

תנו שם לתמונה

. אז אנו עוזרים למנועי חיפוש לראות תמונות על ידי לתת להם שם. זה משמש גם לנגישות. אז משתמשים לקויי ראייה או עיוורים, הם משתמשים בדפדפנים המיוחדים האלה שקוראים להם תמונות. בטקסט alt התמונה שלנו ושמות הקבצים שלנו יכולים להועיל למשתמשים המשתמשים בדפדפנים מיוחדים כמו זה, ולכן זה נושא נגישות גם כן. אז זכור זאת. כשאתה כותב את הטקסט alt שלך, באופן כללי יש 125 תווים לכל היותר.  אל תשכח את שם הקובץ. זה קורה הרבה. הרבה אנשים מעלים קובץ כמו sdajdka2341.jpg , זה לא טוב.

 

לא להעמיס מילות מפתח

פעם היה אפשר לדחוף מילות מפתח בתמונות. אני יודע את זה כי פעם הייתי עושה את זה. היום  זה בכלל לא טוב. כשאנשים נכנסים לראשונה לאופטימיזציה למנועי חיפוש, הם מתלהבים ממש זה. הם עוברים את כל רשימת הבדיקה והם אומרים, בסדר, הנה כל הדברים שאני צריך לעשות כדי לדרג גבוה יותר בגוגל. אני ממש מתרגש מהעניין הזה. ואז הם מגיעים לאופטימיזציה של תמונות, והם מסתכלים על התמונות שלהם, וזה ממש מוגזם.

לא להכניס לתמונות יותר מדי מילות מפתח. בסופו של דבר זה לא תיאורי,ודי ספאמי.  אז אנא נסו להימנע ממנו אם תוכלו. בואו נסתכל על כמה דוגמאות:  שם הקובץ הוא mens-boat- shoe.jpeg. בכל פעם שיש רווחים בשמות הקבצים שלך, אתה רוצה להשתמש במקפים ולא בקו תחתון. אז מקף מעיד על מרחב. אז, mens-boat-shoes.jpeg. והטקסט alt, או התג alt, הוא נעל-סירה לגברים. זה בסדר –  אופטימיזציה של תמונה תקינה.

 

לתאר פשוט את מה שרואים

הרבה יותר טוב זה לתת לתמונות שם וalt  תיאור – במילים אחרות , פשוט להגיד בקול רם מה רואים בתמונה . יש הרבה סוגים שונים של ביטויים שם. הדרך לחשוב על זה היא כמו, לקרוא את תג ה – alt כלל האצבע כאן הוא להיות תיאורי הן בשמות הקבצים והן בטקסט alt. זה נהדר עבור מנועי חיפוש,וזה גם מועיל מאוד מנקודת מבט של נגישות, לקויי ראייה ועיוורים משתמשים.

 

בחרו את הפורמט הנכון

בעוד יש תבניות תמונה רבות לבחירה, PNG ו-JPEG הם הנפוצים ביותר באינטרנט.

PNG  – מייצרת תמונות באיכות טובה יותר, אך מגיעה עם גודל קובץ גדול יותר.
JPG- אתה עלול לאבד את איכות התמונה, אך באפשרותך לכוונן את רמת האיכות כדי למצוא איזון טוב יותר.

בשבילי, PNG הוא הגיבור הקריין של עיצוב התמונה. בדרך כלל, אני משתמש רק קבצי Jpg עבור תמונות גדולות וחזותיות יותר שצולמו על ידי צלם אמיתי. אבל, עבורהשימוש היומיומי  רק PNG

 

דחיסת תמונות

כן, אין דבר מעצבן יותר מדף אינטרנט מקרטע לאחר טעינת תמונה שאינה דחוסה.

מנועי החיפוש ייראה בדף האינטרנט שלך טרנטה ויתייחסו אליו בהתאם. לכן אני ממליץ מאוד לדחוס את התמונות שלך לפני שאתה מעלה לאתר . אתה ניתן לעשות את זה בפוטושופ , או שירות אחר זמין ברשת.

 

כיווץ תמונות וורדפרס

בנוסף, אני ממליץ להשתמש בתוסף וורדפרס שניתן להשתמש בו גם כן –  על כך הרחבנו במדריך.
באופן אישי, אני מעדיף תוסף וורדפרס כמו באתר הזה שאתם נמצאים בו. זה מפחית את גודל קובץ התמונה מבלי להסיר את האיכות. לא משנה באיזה תוסף אתה משתמש, ודא שאתה מוצא אחד שדוחס את התמונות מבחוץ בשרתים שלהם. זה מפחית את העומס באתר שלך.

 

בדיקת מהירות וטעינת תמונות

אם אינך בטוח כיצד התמונות שלך משפיעות על מהירות העמוד שלך, אני ממליץ להשתמש בכלי Google PageSpeed או כלים אחרים.



from
https://www.go-digitali.com/%d7%90%d7%95%d7%a4%d7%98%d7%99%d7%9e%d7%99%d7%96%d7%a6%d7%99%d7%94-%d7%9c%d7%aa%d7%9e%d7%95%d7%a0%d7%95%d7%aa/

No comments:

Post a Comment