עד לפני כמה שנים, יתכן שהם היו תמונה שהייתה מופיעה לצד תוצאת חיפוש – אם חיפשתם מתכון, או אם היה כותב מסוים של מאמר, ייתכן שהתמונה לצידו.
כיום, קטעי טקסט עשירים מגיעים בשלל צורות. למעשה, קטעי טקסט עשירים הם כל דבר חוץ מעשרת תוצאות החיפוש הרגילות בדף, כולל גוגל מפות ומודעות אדוורדס בראש הדף. ניתן ללמוד עוד על הנושא במדריך קידום אתרים המקיף בלינק הבא.
מהו טקסט עשיר
אז מה זה הטקסט העשיר הזה? באנגלית זה נקרא rich snippet , והוא כל דבר שיש לו תכונה מיוחדת. זה יכול להיות הסברים על דברים שונים – נניח שאתם מחפשים סרט, ויש מלבן גדול עם הסרט ההוא בראש, עם צוות השחקנים. נניח שאתם מחפשים מקום או עיר, יתכן ראה קרוסלה שלמה של ערים שונות, או אם אתם מחפשים סלבריטי ,תראו קרוסלה עם ידוענים קשורים
אוקיי, אז לאחר שהבנו מה הן התוצאות הללו, אני רוצה להתמקד ב"תוצאה אפס", שהיא בעצם תיבה גדולה בה היא מציגה קטע טקסט שהיא חושבת שמתאים ביותר לפתרון הבעיה, או מענה לשאלה,וכל זאת מתוך האתר הרלוונטי לשאילתה שהגולש חיפש.
תוצאה אפס
מכיוון שמדובר בהסבר גדול, ומופיע לפני תוצאות החיפוש האורגניות – הרבה גולשים מקליקים, או שהם הולכים לזה עמוד. זוהי הדרך של גוגל להעביר את המידע שלדעתם אנשים מחפשים שאילתת חיפוש מסוימת באופן מדויק ונכון (ניתן לקרוא עוד כאן כיצד ניתן לעשות זאת).
אז איך משיגים את ה- Position Zero קטע העשיר של "מיקום אפס" ?
1)שלב הראשון בקבלת קטע עשיר של מיקום אפס הוא להגיע לדף הראשון של גוגל [עבור שאילתת חיפוש זו.
2)שלב שני הוא הנגשת המידע באופן שבו קל לגוגל פשוט לעשות זאת קח את המידע הזה ופשוט להניח אותו שם למעלה. חלק מהדברים ששמנו לב: לפעמים תראו שזה משפט או שניים שגוגל שולף את הטקסט העונה על שאילתת חיפוש ספציפית. לפעמים זו רשימה של דברים שאתה מחפש, והיא תציג קטע של רשימה זו.
נניח שאתה כבר בעמוד הראשון, ואתה מנסה להפסיק את ההסבר העשיר קטע זה שכבר נמצא במיקום אפס למעלה מכל שאר תוצאות החיפוש. מכיוון שאותו הקטע מופיע גם אחר כך, למטה בתוצאות החיפוש נוכל לראות איך איך זה נראה בדף שלהם.
- אם זו רשימת פריטים, האם זה סימון סכמה מתאים?
- האם זה מסומן בצורה הראויה כרשימה מסודרת או לא מסודרת?
- אם זה לא בפורמט רשימה, האם זה מעוצב כך במקום שבו יש כותרות כמו h2s ואז כמה פסקאות מתחתיו?
באופן כללי, במיקום אפס Position Zero, מה ששמתי לב, לאחר שהגענו עבור הלקוחות בחו"ל לתוצאה "0" – אתם רוצים ש HTML יהיה פשוט, ממש בסיסי,ולא עמוס. גוגל רק רוצה להיות מסוגלת לנתח את המידע הזה מבלי שתצטרך לעשות הרבה.
. אז היכנסו לעמוד הראשון, נתחו את מה שהמתחרים שלך עושים, ראה מה אתה יכול לשפר.בעיקרון, אם אתה מחפש קטע טקסט, אם קטע טקסט זה מה שלך למתחרים כבר יש בעמדת אפס, הייתי אומר לוודא שהדף שאתה מנסים להגיע לשם – לחלק את הטקסט בדף שלך לכותרות ואז כמה פסקאות ואז שוב את זה עם כותרת אחרת, ועוד כמה פסקאות.
אם יש לך רשימת פריטים, וודא שהסימון נקי לאיפה גוגל פשוט יכול לקחת את המידע הזה ולהכניס אותו לשם [Position Zero]. מידע על הטבלה, גוגל תיקח את זה לפעמים ותכניס אותו לתוצאה 0 .
שגוגל יכולה לסרוק במהירות, אתם תקבלו ניקוד על זה, כך הם לא יצטרכו לעשות הרבה עבודה, הם יכולים פשוט לקחת את זה ולהכניס אותו לשם – ברגע שאתם מגיעים לדף הראשון.
Faq – אנשים שאלו גם
ניתן להרחיב את כל השאלות הללו באמצעות תפריט נפתח כדי לראות את התשובה. התשובות מציעות קישור להמשך קריאה בדף ממנו נמשכו וכן מזמינות אותך לחפש את השאלה הספציפית הזו.כדי להופיע ברשימה הזו של אנשים שאלו גם – יש להטמיע סכמה בדף,ועל כך נסביר בהרחבה במדריך הבא שיוקדש כולו לנושא זה.
from
https://www.go-digitali.com/%d7%aa%d7%95%d7%a6%d7%90%d7%94-%d7%90%d7%a4%d7%a1-zero-position/
No comments:
Post a Comment